Sommer . . .

Forside 9 Blog 9 Sommer . . .

Sommeren står for døren, og mange går på ferie – jeg venter lige lidt – og tager klienter hele juli måned. August måned er til gengæld lukket ned. Jeg både læser mail og sms, men det er ikke helt sikkert, at du kan fange mig på mobilen, så indtal en besked, så svarer jeg tilbage hurtigst muligt.

God sommer til dig og dine 🙂

Udgivet d. 28. juni 2017

Uddrag fra “klienterne siger …”


Vil bare lige sige tak for en rigtig god oplevelse hos dig i mandags. 🙂 Jeg fik rigtig mange gode ting med hjem, som jeg kan bruge på min lille rejse frem mod mit endelige mål.

Didde

Tusind tak for i går. Den oplevelse var utrolig behagelig, og jeg sætter stor pris på hvert eneste øjeblik. Den har været en behagelig oplevelse også en rejse, der har hjulpet mig med at forstå mig selv. Du har givet mig et nyt perspektiv ...

Fru I

Jeg havde booket en “kontakt til afdøde” session, men fik så meget mere end det hos dig. På en eller anden måde vidste jeg allerede på vej til Greve, at vi ville have god kontakt, og det viste sig at holde stik. Da du tog imod mig i dit fine ...

Majbritt

1000 tak for en kanon håndlæsning. Du fik sat ord på mange af mine tanker/følelser. Ting som jeg ikke kunne sætte ord på. Føler mig lettet. Jeg var helt opslugt at alt det du sagde.

Brian

Der er ingen tilbagemeldinger