Maggedille, maggedulle . . .

Forside 9 Blog 9 Maggedille, maggedulle . . .

Om vi vil det eller ej, så er foråret kommer, det er bare væsentligt koldere end dengang jeg var barn!!! Og de gamle dage var jo bare bedre 🙂 Eller var de nu også det. Det var dengang vi sang: Og de gode gamle dage, vender aldrig mer’ tilbage, Maggedille, maggedulle, magge dej dej dej . . . .

Lad fortiden ligge, får vi at vide, men når det netop er fortiden som gør, at livet driller –så er det ikke så nemt. Har du brug for at få sat lidt ord på, og brug for hjælpen til, hvordan du kommer videre, så er du meget velkommen.

Udgivet d. 30. april 2017

Uddrag fra “klienterne siger …”


Tak Lene, at få læst hænder af dig, har for mig været en indsigtsfuld oplevelse. Det har skabt reflektion, og jeg syntes, at jeg har modtaget værdifuld vejledning.

Lizzie

Tusind tak for i går. Den oplevelse var utrolig behagelig, og jeg sætter stor pris på hvert eneste øjeblik. Den har været en behagelig oplevelse også en rejse, der har hjulpet mig med at forstå mig selv. Du har givet mig et nyt perspektiv ...

Fru I

Tak for den dejlige og livsbekræftende håndlæsning – det har ført til mange tanker i mit hoved, på den positive måde.

Maria

Tak for en hel fantastisk oplevelser i søndags. Du er sådan et behageligt menneske, med et utrolig godt menneskesyn. Jeg følte mig mere en velkommen, og glæder mig så meget til at komme igen på mandag. Jeg ønskede kontakt til afdøde. Du fik ...

Susanne

Der er ingen tilbagemeldinger